נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אוטומציה בשירות לקוחות: איך מערכת CRM תשפר את חוויית הלקוח?

מושג crm

בתור בעלים של עסק, אחד המקומות שבהם אתם נבחנים בצורה הקפדנית ביותר הוא שירות הלקוחות שלכם. לקוחות ישראלים לא נחשבים לסלחניים במיוחד, וכל טעות שתעשו במתן שירות ללקוח עלולה בסופו של דבר לפגוע בעסק שלכם. מבין כל האמצעים שעומדים לרשותכם על מנת לשפר את איכות השירות שהלקוחות מקבלים, למערכת CRM יש כמה יתרונות. 

 

מערכת CRM

עוד לפני שנדבר על שיפור חווית הלקוח בעסק, חשוב להבין מהי בדיוק מערכת CRM. מדובר על מערכת שנועדה לנהל את כל המידע בעסק שלכם, לרבות כמובן שירות הלקוחות. כיום יש בשוק מערכות CRM רבות, ואתם צריכים לבחור אחת שמתאימה לעסק שלכם כפי שתוכלו לראות כאן crmers.co.il. מבחינת שיפור חווית לקוח, למערכת הזו יש מספר יכולות שכדאי להכיר.

מערכת

מענה מהיר ללא המתנה

הדבר הראשון שאותו תוכלו לעשות באמצעות במערכת הוא להגדיר מענה אוטומטי לחלק מהפניות של הלקוחות. לא פעם לקוחו פונים אליכם בשאלות שהמענה אליהן יכול היה להינתן מראש. באמצעות התאמה נכונה של המערכת לעסק שלכם הלקוחות הללו לא יצטרכו להמתין למענה אנושי ויקבלו את התשובה בצורה אוטומטית. בנוסף, המערכת תאפשר להם לקבל מענה בכל שעה ביום.

 

קבלת דיווח על כל פנייה

אחד הבעיות הגדולות שיש בשירות לקוחות אנושי זו האפשרות של פנייה ליפול בין הכיסאות. ברגע שאחד העובדים מפסיק לטפל בפנייה של לקוח מכל סיבה שהיא, אנחנו עלולים להגיע למצב שבו הלקוח לא מקבל את המענה שהוא צריך. ברגע שיש לכם מערכת CRM שדרכה הלקוח יכול לפנות אליכם, כל עוד הפנייה לא טופלה המערכת תוכל להתריע לכם על כך שיש מי שזקוק למענה מכם.

קבלת דיווח על כל איש קשר

עדכון בכל שלב

גם כאשר הלקוח לא מקבל מענה מידי לפנייה שלו, חשוב לשדר לו שהפנייה שלו נמצאת בטיפול וכמובן לעדכן אותו בכל התקדמות. גם את זה המערכת תוכל לעשות עבורכם בצורה אוטומטית, כאשר אם תטפלו בפנייה בעסק והלקוח יקבל על כך עדכון אוטומטי בלי שאתם צריכים להקדיש לזה תשומת לב מיוחדת.

 

על מה חשוב להקפיד בבחירת מערכת CRM

כדי שתוכלו להנות מכל היתרונות שעליהם דברנו, חשוב להתאים את מערכת הCRM לעסק שלכם. המערכות בנויות בצורה מודולרית, כדי שבכל עסק יוכלו לבצע שינויים שיהפכו את המערכת ליעילה עבור עסק ספציפי, והמטרה שלכם היא לבצע התאמה שתנצל באופן מלא את יכולות המערכת.

 

לסיכום

בתור בעלים של עסק או חברה, שירות לקוחות מסור הוא אחד הדברים הכי חשובים. אם בעבר היינו צריכים להקצות לטובת המשימה הזו כוח אדם לא מבוטל, כיום מערכות CRM יכולות לעשות את העבודה עבורנו. חלק ניכר מהפניות יכולות להיות מטופלות בצורה אוטומטית, מה שגם יאפשר ללקוח לקבל מענה ללא המתנה. במקרים אחרים המערכת תוודא שאף פנייה לא נשארה פתוחה.

אוטומציה בשירות לקוחות איך מערכת CRM תשפר את חוויית הלקוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים