איך לאפיין בניית לוגו לבעל מקצוע?

סמלי לוגו הם חלק מכריע בכל עסק, אך יש לקחת בחשבון הרבה כשאתה יוצר עסק בעצמך – צבעים, פריסות, גופנים וסמלים. שלא לדבר על איך אתה רוצה לתפוס את מהות המותג והעסק שלך בעיצוב אייקוני אחד.

זה אולי נשמע הרבה עבודה אבל יש צורך לבצע את האפיון הזה כדי שתוכלו לצאת וליצור בביטחון מלא את הלוגו הטוב ביותר עבור העסק שלכם ולהצליח בעולם העסקים.

 

איך לאפיין בניית לוגו לבעל מקצוע?

חקור את השוק שלך

על מנת להפוך את הלוגו למוצלח וארוך טווח, יש ליצור לו בסיס איתן. וכדי להקים בסיס איתן, אתה צריך לעשות את המחקר שלך. יצירת זהות מותג חזקה עוזרת לחברה שלך להשיג אמינות ולהפוך לזיהוי ככל שתגדל. לפני שתצלול בעיצוב הלוגו שלך, קח קצת זמן לחשוב על משמעותיות לגבי הלוגו: מיהו הלקוח האידיאלי שלי? מה התחרים שלי עושים? איך אפשר לתאר את המותג שלי ב4-5 מילים? האם יש סיסמא מתאימה לשיווק המוצרים? האם המוצר מקורי?

לאחר שתענה על השאלות תוכל להתמקד יותר באפיון בניית הלוגו ולהתקדם לקראת הלוגו המושלם עבורך.

 

תבין מה הופך לוגו לטוב

למרות שאיכותו של סמליל – לוגו היא סובייקטיבית, ישנם אלמנטים מסוימים שהופכים את הלוגו לטוב או לרע.

כמה מהלוגואים הטובים ביותר בכל הזמנים הם פשוטים, בלתי נשכחים, ייחודיים, מגוונים, ומתאימים לתעשייה ולשוק היעד בו העסק שלכם משמש. עליהם גם להיות ניתנים לזהות ברורה המייצגת את המותג.

גם לצורות המופיעות בלוגו יש השפעה על זהות הלוגו:

מעגלים – יכולים לייצג אחדות, ביטחון והגנה. הם עובדים בצורה הטובה ביותר לשמות או מונוגרמים קצרים יותר, ויש להשתמש בהם עם גופן חזק כדי להבטיח את קריאותם כאשר הם מורכבים למעלה ולמטה.

ריבועים/מלבנים – מתרגם לתחושות של יציבות ואיזון במוח האנושי. הצורה המסורתית יותר הזו טובה לשמות ארוכים יותר, ופופולרית בקרב תאגידים גדולים.

משולשים – נתפס כצורה אגרסיבית יותר הקשורה לחוזק, קונפליקט ומהירות. הם יכולים לשמש לייצוג כיוון ותנועה, או כתחליף לאותיות A/V.

כיוון אנכי/אופקי – קווים וצורות אנכיים קשורים לתוקפנות, כוח, אומץ ודומיננטיות, ואילו צורות אופקיות מקבלות תחושה רגועה ושלווה יותר.

צורות אורגניות – לצורות אלה יש תחושה טבעית ומפעילות חום ונוחות.

 

קבל רעיונות צבע, גופן וסמל

בחירת צבע לעיצוב הלוגו שלך לא קשורה רק לבחירה של מה שנראה לך טוב. עלייך חשוב על האופן בו הקהל שלך יתפוס אותו ואיפה הוא יוצג.

צבעים שונים מעוררים רגשות ורגשות שונים, לכן בחרו בהם בחוכמה. האם אתה רואה את המותג שלך מיוצג על ידי גוונים מגניבים כמו כחול, ירוק וסגול, או גוונים חמים כמו אדום, כתום וצהוב? או אולי אתה נוטה יותר לעבר שחור, לבן ואפור כדי להתאים לזהות המותג שלך. מרבית המותגים משתמשים ב2-3 צבעים שונים בלוגו שלהם.

 

פיצה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram