אך להפוך להיות אושיית אינסטגרם

אם נבחר לשאול את בני הנוער של שנת 2021 מה הם היו רוצים להיות כשהם יהיו גדולים, רבים (ואולי אף מאוד) מהם היו אומרים, להיות אושיית אינסטגרם.

אז איך הפך מקצוע כמעט דמיוני שילדי שנות ה-90 אפילו לא היו חולמים שיהיה קיים למקצוע החלומות ואיך אפשר להגיע לפסגה?

 

נתחיל מהתחלה – מיהי אושיית אינסגרם?

לפני שנוכל לענות על השאלה איך הופכים לאושיית אינסגרם, חשוב להבין מה הכוונה ואיך זה הפך למקצוע אמיתי בו ניתן להרוויח סכומי כסף רבים.

היום, השיווק הדיגיטלי מתמקד בחלקו הגדול במשפיענים אשר מפרסמים מוצר, שירות או מקום. בדרך כלל הפרסום נעשה תמורה לתשלום או הטבות. אותם משפיענים או בפועל אושיות אינסגרם, חולקים עם העוקבים שלהם את חיי היום יום שלהם ובתוך כך מפרסמים את מוצרים ומרוויחים כסף.

 

הכי חשוב זה העוקבים

כדי להפוך לאושיית אינסגרם, המפתח הוא העוקבים. פרופילים עם פחות מעשר אלף עוקבים לא יחשב מבחינת הקהל והמפרסמים בתור פרופיל שכדאי להשקיע בו או להקשיב לו. לכן, השלב הראשון, החשוב ביותר וגם הארוך ביותר הוא שלב השגת העוקבים.

ומכן עולה השאלה הבאה, איך משיגים עוקבים באינסגרם? את התשובה לשאלה הזו צריך לחלק למספר שלבים והם תלויים במצב הפרופיל וכמות העוקבים הקיימת כיום.

ראשית, חשוב מאוד להעלות תוכן איכותי, מעניין ורלוונטי לתחום העניין שלכם. בנוסף לכך, הטריק הטוב ביותר להשגת עוקבים חדשים הוא להיות פעילים. להעלות פוסטים חדשים, להגיב על פוסטים של פרופילים הקשורים לתחום שלכם, להגיב, לתייג ובעצם לעשות כל פעולה אקטיבית קיימת.

אפשרות נוספת, שלא יכולה להחליף את כל הפעולות שתוארו עד כה, אך בהחלט יכולה לעזור ולתת בוסט לפרופיל שלכם, הינה קניית עוקבים. אם קונים עוקבים, חשוב מאוד לשים לב לאתר ממנו רוכשים את העוקבים ולכמות שרוכשים. אם עד היום היו לכם 100 עוקבים, לא ממש הגיוני שביום אחד יופיעו לפתע 1,000 עוקבים חדשים.

 

תמונה אחת שווה אלף מילים

לאחר ובזמן שאתם משיגים את כמות העוקבים הדרושה לכם, חשוב מאוד לוודא את איכות התמונות שאתם מעלים. בסופו של דבר האינסגרם בנויה על תמונות ולכן אם הצילומים שלכם לא יהיו איכותיים, העוקבים שלכם יתעניינו, יעשו לייקים ויגיבו. כל אחת מהפעולות הללו יגרמו לכם להפוך לפופולאריים יותר ולהגדיל את התפוצה שלכם.

 

מהו תוכן שווה?

פעמים רבות הזכרנו את הצורך להעביר תוכן רלוונטי, מעניין ועדכני. אך מהו בעצם? תחילה נחדד ונגיד שמי שרוצה להיות אושיית רשת בכלל ואושיית אינסגרם בפרט צריך לבחור נושא שמעניין אותו ושיש לו אליו זיקה ולהתמקד בו. הנושאים יכולים להיות כל דבר הרלוונטי לחיי היום יום שלכם, החל מאיפור וסטיילינג ועד שמירה על איכות הסביבה.

התוכן צריך להיות מותאם לנושא שבחרתם. מצד אחד אתם יכולים לפרסם מידע רלוונטי חדש שהתגלה או לספר על אירועים חשובים (שבוע האופנה, מרוץ או תחרות חשובה וכו'). מה שחשוב הוא לזכור שכדי להצליח באמת, עליכם להיות יצירתיים, ייחודיים ומעניינים. בסופו של דבר על כל אושיית רשת מצליחה יש עשרות, אם לא מאות, פרופילים ואנשים שלא הצליחו.

לכן, חשבו יצירתי, אל תפחדו להעז ויותר חשוב מכך, אל תפחדו להיות עצמכם ולהראות את האני האמיתי שלכם. אנשים אוהבים לראות את הפשוט, את הכן ואת האותנטי.

 

אפליקציה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram