נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו תוסף CRM ואיך הוא יסייע לך לנהל טוב יותר את בית העסק?

מהו תוסף CRM ואיך הוא יסייע לך לנהל טוב יותר את בית העסק

עסקים רבים נעזרים בתוסף CRM שמייעל תהליכים שונים. יצאנו לבדוק את העניין וחזרנו עם פרטים עדכניים, כדי שתוכלו להכיר ביתרונות הרבים שהובילו לשימוש הנפוץ בתוסף. הישארו כאן ותגלו במה מדובר? מה הקשר בינו לקבלת החלטות חכמות? ומה כדאי לבדוק רגע לפני שמבצעים את הרכישה?

 

נעים להכיר – CRM

נציג תחילה את ההגדרה של התוסף שלשמו התכנסנו כאן היום ונציין שמדובר בכלי שמאפשר לנהל את קשרי הלקוחות. שכן, הוא מאגד בתוכו כלי ניהול ממוחשבים ומאפשר לכם, בעלי העסקים, לקבל את התמונה המלאה והעדכנית על כל פעילות שמתרחשת בעסק. שכן, ניתן לבצע את הפעולות הבאות תוך שימוש בתוסף:

נעים להכיר – CRM

יתרון ראשון: איסוף ואחסון נתונים

התקנה של תוסף CRM תאפשר לכם לקבל מידע על היסטוריית עסקאות שבוצעו בעבר, העדפות תקשורת של לקוחות שונים, וטפסי אתר שמולאו בשלבים מוקדמים יותר. אם לא די בכך, המערכת מאפשרת לשלוף בקלות מידע שנוגע לא רק ללקוחות, אלא גם לצוותים שעובדים בארגון. חשוב לציין שניתן להפיק גם דוחות שיצביעו על ביצועי מכירות, קמפיינים שיווקיים ואף התנהגות של לקוחות. מדובר ביתרון משמעותי, היות והוא מאפשר לזהות מגמות חשובות, למדוד את ההצלחות ולקבל החלטות שיובילו בסופו של דבר לשיפור של חווית הלקוח.

 

יתרון שני: מתאים לעסקים מתחומים שונים

בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים מכל תחום, יכולים להשתמש בתוסף ה – CRM, היות והוא מאפשר להגדיר את צרכי העסק מראש ולהתאים את עצמו לכל עסק. זו הסיבה שעסקים מתחום הבריאות, הפיננסים ואפילו החינוך בוחרים להשתמש בתוסף החכם.

 

סוגי CRM

כאמור, התוסף המדובר יכול להתאים לבעלי עסקים מתחומים שונים, כאשר כל אחד צריך למצוא את הסוג המתאים עבורו מבין האפשרויות הבאות:

סוג התוסף פירוט יתרונות
CRM תפעולי מדובר בתוסף שמתמקד בעיקר בשיפור של היעילות התפעולית מסייע בניהול העסק ובמעקב אחר אינטראקציות מול הלקוחות, החל מיצירת לידים ועד למתן שירות שיבוא לידי ביטוי לאחר המכירה
CRM שיתופי מקל על התקשורת ושיתוף הפעולה שבא לידי ביטוי בין הצוותים שבעסק, לדוגמא, צוותי המכירות, השיווק והתמיכה משפר את שיתוף הפעולה בין העובדים ומספק ללקוחות שירות מקצועי ויעיל
CRM אנליטי מתמקד בעיקר בניתוח ויצירה של תובנות שנובעות מנתונים של הלקוחות מאפשר לזהות מגמות התנהגות ודפוסים של לקוחות. יתרון זה עתיד לשפר את פילוח הלקוחות בעסק

מילים אחרונות לסיום

תוסף CRM הוא כלי חכם שמסייע בניהול העסק, באמצעות מעקב יעיל אחר פעולות שונות. שימוש יום יומי בתוסף זה, משפר באופן ניכר את הקשר שבין העסק לקהל הלקוחות, משום שהוא מרכז את המידע הרלוונטי שמראה את התמונה המלאה במינימום מאמץ. בשלב זה אתם יודעים שהתוסף מתאים לכם, כך שתצטרכו רק לפנות לגורם מקצועי שיבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר.

סוגי CRM

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים