נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב לשאול בפגישה עם יועץ קידום אתרים?

יועץ SEO

בעולם הפרסום, קידום אתרים נחשב לאחד התחומים החשובים ביותר. בתור מי שמעוניינים לפרסם ארגון, מוצר או עסק מסוים, אין כלי טוב יותר מאשר אתר באינטרנט. עם זאת, גם אחרי שיש לכם אתר זה עדיין לא אומר שתצליחו להגיע לרמת החשיפה המבוקשת. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הדרך לעשות את זה, וכמובן מה תצטרכו לשאול את יועץ קידום האתרים שלכם.

 

מהו קידום אתרים

ראשית כל עלינו להבין מהו בדיוק קידום אתרים. לאור העובדה שכמות המידע שיש ברשת גדולה מאוד, אנחנו מעוניינים להגיע למצב שבו מי שמחפש את המוצר שאנחנו משווקים יגיע דווקא אלינו, ולא אל המתחרים. קידום אתרים נועד בדיוק עבור המטרה הזו. לאור החשיבות הרבה שיש לו, ההמלצה שלנו היא לקבל שירות של יועץ קידום אתרים.

יועץ SEO

למה לא לבד

אם אתם שואלים את עצמכם למה לא לנסות לבצע את קידום האתרים בכוחות עצמכם, התשובה לשאלה הזו ברורה. מדובר על תחום מורכב שדורש הבנה במספר נושאים. אם אין לכם ניסיון קודם בתחום, סביר להניח שפשוט לא תצליחו לקדם את האתר שלכם, וכמו עוד הרבה אתרים, גם הוא ירד לתהום הנשייה, בלי שאף אחד באמת ייחשף למידע שיש בו.

 

מה סוג הקידום

השאלה הראשונה אותה אתם צריכים לשאול את המקדם שלכם הוא מה סוג הקידום שבו אתם הולכים לעשות שימוש. בקידום אתרים יש שתי דרכים מרכזיות. הדרך הראשונה היא פשוט לשלם כסף לחברת גוגל, והיא כבר תדאג להוביל את הגולשים לאתר שלכם. השיטה הזו נקראת קידום ממומן.

שיטה נוספת נקראת קידום אתרים אורגני. בשיטה הזו אנחנו כבר מההתחלה בונים את האתר כך שהוא יגיע למקום גבה בדירוג האתרים של חברת גוגל, בלי שנעבור דרך החברה בצורה ישירה. לכל אחת מהדרכים הללו יש את היתרונות שלה, ועליכם להבין באיזו דרך אתם הולכים עם האתר שלכם.

יועץ SEO

כמה זמן אמור לקחת הקמפיין

קידום אתרים נועד למטרה ברורה והיא לחשוף כמה שיותר אנשים למוצר שלנו. כאשר אתם יושבים עם יועץ הקידום שלכם נסו להבין כמה זמן אמור לקחת הקמפיין ומה טווח הזמן שבו אתם אמורים לראות תוצאות.

 

מעקב אחרי ההתקדמות שלכם

בהקשר הזה חשוב להבין שכיון שהפרסום נעשה ברשת, האפשרות לעקוב אחרי הביצועים נעשית פשוטה הרבה יותר. בעזרת כלי שונים ניתן לראות מה רמת החשיפה אל התכנים שלכם, ומה היחס בין מי שנחשף למידע לבין מי שהופך להיות לקוח שלכם לאחר מכן.

 

לסיכום

יועץ קידום אתרים הוא מי שאמור לדאוג שהאתר שלנו יגיע לכמה שיותר עיניים. את היועץ עליכם לשאול מספר שאלות. השאלה הראשונה היא מה סוג הקידום שבו הוא הולך לעשות שימוש עבור האתר שלכם. בנוסף, בדקו כמה זמן אמור לקחת קמפיין הפרסום עבור האתר שלכם.

יועץ SEO

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי