השבתה של המשרד בעקבות תקלה גוררת להפסדים של אלפי שקלים ביום

תשתית טכנולוגיות המידע של עסק דומה לאינסטלציה – אתה מבחין בה רק כשהוא מפסיק לעבוד. בארגונים רבים הערכת ההשפעה של התמיכה הטכני על פעילותם התפעולית החלקה מאוד לא מוערכת עד שהמערכת נכשלה והכל נעצר.

אלא אם כן חוויתם את ההשפעה של כישלון מערכות טכנולוגיות המידע עסקי ממקור ראשון, כמו התרסקות שרת, הפסקת חשמל או תקלה באחסון נתונים, זה יכול להיות קשה להבין עד כמה ההשלכות יכולות להיות מונומנטליות. כאן אנו מסתכלים על הנזק הרחב הניתן להתמוטטות טכנולוגיות המידע, מהוצאות אדירות ועד אובדן נתונים, וכן כיצד ניתן להימנע מכל זה.

 

השבתה של המשרד בעקבות תקלה גוררת לעלויות כספיות ענקיות

איננו צריכים לחפש רחוק כדי למצוא דוגמאות לכשלי טכנולוגיות המידע יקרים להפליא. כמה ארגונים גלובליים ענקיים זכו ללהיטים כספיים הרסניים בגלל קריסת מערכות. בשנת 2015, רויאל בנק סקוטלנד הנורא איבד 600,000 תשלומי לקוחות וחיוב ישיר בהתרסקות טכנולוגיות המידע שנגרמה על ידי טכנולוגיה מיושנת, גם לאחר שקנסו להם 56 מיליון ליש"ט בשנת 2012 בגין בעיה דומה.

אם מערכת הטכנולוגיות המידע של העסק שלך נכשלת, ההשפעה הכספית יכולה להיות עצומה, לא רק בגלל הפרעה בשירותים שלך, אלא העלויות הנגרמות בעקבות הפרודוקטיביות האבודה ותיקון הבעיה.

 

כיצד משפיעה השבתה של העסק בעקבות תקלה:

זמן מבוזבז ותפוקת אנוש

אם תשתית טכנולוגיות המידע הפנימית של החברה שלך תיפול, סביר להניח שתרגיש את הלחץ של השעון מתקתק עד שהוא יפעל שוב. כל דקה של השבתה היא בזבוז זמן יקר ביום העבודה ללא ספק מיועד למשימות אחרות.

אפילו מרווחים קצרים של השבתת המערכת עלולים לגרום לטבילות משמעותיות בפריון. מחקרים רבים על ההשפעה של הפרעות במקום העבודה מצאו כי לוקח הרבה יותר זמן לאנשים להתמקד מחדש לאחר שיבוש ממה שניתן היה לדמיין. על ידי הוספת הזמן והיעילות האבודים שאפשר להשוות עבור כל פגם בביצועי המערכת, ברור עד כמה זה יכול להיות מזיק.

 

איבוד לקוחות פוטנציאליים

אתר לא פעיל הוא כמו נעילת לקוחות מחנות, ולא ייקח הרבה זמן עד שייקחו את העסק למקום אחר. סביר להניח שרוב האנשים, אפילו לקוחות נאמנים, ינסו לטעון מחדש אתר אינטרנט יותר מפעם או פעמיים, ובמידה ולעיתים קרובות האתר שלכם אינו פועל, הדבר עלול לגרום נזק תמידי למוניטין של המותג שלכם בעיני הלקוחות או הלקוחות שלכם. אחרי הכל, עסק שאינו יכול לשמור על נוכחותו המקוונת לא סביר שיעורר אמון במוצריו ושירותיו.

כיצד ניתן להימנע מכשלי טכנולוגיות המידע?

בסופו של דבר, זה הוגן לומר כי כשלי טכנולוגיות המידע הם בעיה שכל ארגון מעדיף שלא יצטרך להתמודד איתה, אם כי לרבים אין תוכנית מגירה כלשהי. עם זאת, קטסטרופלית ככל שהנפילה יכולה להיות, השמירה מפני קלקול מערכות והפרעות במערכת היא למעשה די פשוטה. בעזרת שירותי מחשוב לעסקים תוכלו להבטיח מניעת תקלות טכניות והפסדים מיותרים לחברה ותשמרו על ראש שקט ובטוח.

משרד מושבת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram